Alla foton här är privata och tillhör mig. Är det så att du blivit fotad och visad här av mig men inte vill det så hör av dig till mig på carina@laholm.com så tar jag naturligtvis bort det. Är det så att du kanske vill ha fotot så hör av dig på samma adress.

måndag 18 juli 2011

En rundtur i skåne

Idag blev det först att åka till Staffanstorp, för att hjälpa Hasse. På väg hem stannade vi till vid ett grustag utanför Landskrona som vi brukade kalla "sjöarna". Det har blivit ett riktigt trevligt strövområde för både hundar och hästar. På den tiden då jag bodde i Landskrona badade både hundar och ägare men idag var det bara hundar som badade, kan bero på vädret.

Men Ellen hade inget emot att bada även om hon skakade lite när hon kom upp med pinnen.



Men solen värmde riktigt bra när den var framme.


På vägen hem körde vi inom Helsingborg för att hälsa på mormor. Lite miljö träning blev det också. Att promenera längs Helsingborgs gator i vimlet av semesterfirare är inte lätt men det gick riktigt bra även om det slank in en del saker i munnen som inte ska vara där.

Visst är dom fina!

1 kommentar:

  1. Ja de är jätte fina Ellen och Mormor. Fina bilder på ellens bad med. Kul att se lite kort.
    KRam på er.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.