Alla foton här är privata och tillhör mig. Är det så att du blivit fotad och visad här av mig men inte vill det så hör av dig till mig på carina@laholm.com så tar jag naturligtvis bort det. Är det så att du kanske vill ha fotot så hör av dig på samma adress.

måndag 13 februari 2012

En kall och vit helg i februari

Blev medbjuden på rävjakt på lördagen.
 Räv jagar man för att hålla nere beståndet och för att hjälpa rådjuren.

Jaktledaren.

Några tappra. Det var många som inte kom pga kylan. Det var ca -12 när vi började men jag började med att gå i drevet och då blev man varm kan jag säga.

Den här lilla krabaten lurade några stycken men till sist så gick vinsten till mänskligheten.


Efter jakten är det gott med något värmande att dricka.
Jag tackar alla för att jag fick dela denna dagen med er.

 Ellen i snöyran
 
Tycker man om att nosa så kvittar väl det om där ligger snö.

Ett härligt gäng som trottsar väder och vind bara för våra fyrfota vänner och Sanna som är helt otroligt duktig. Nästan varje söndag träffas vi för lite lydnad och lite hundspykologi och sen får hundarna roa sig kungligt genom att bara springa lösa och leka.

Full kontakt för ett ögonblick. Inte lätt när man fryser om ändan.

*Tack för titten*

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.