Alla foton här är privata och tillhör mig. Är det så att du blivit fotad och visad här av mig men inte vill det så hör av dig till mig på carina@laholm.com så tar jag naturligtvis bort det. Är det så att du kanske vill ha fotot så hör av dig på samma adress.

söndag 27 november 2011

Ellens första utställning

Vår duktiga hjälp. Hon erbjöd sig själv att ställa Ellen och har aldrig tvekat på att det skulle funka.

I väntan på vår tur. Men gud så mycket folk. Jag är glad att vi var där i tid. Körde hemifrån 06,30.

Nu ska vi snart in.....

Johanna gör sitt bästa men Ellen kommer inte ihåg nånting som dom övat på :-)




Vi var rädda för att hon skulle bli diskad för överfall på dommaren men inte Ellen inte. Nä nu här gick det hur bra som helst.


Vissa blickar säger mer än tusen ord.


En tredje plats är inte att förakta.

Nu sover hon gott efter att fått mat och massor av beröm.

2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig dag :-)
    Hoppas ni sover gott i natt, det lär jag göra.
    Jätte fina bilder, trots vissa "blikar"
    Kram Johanna
    ( er handler ;) )

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder och Grattis Ellen, matte och husse. Bra jobbat skönt att ni kommit hem nu i stormen.
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.