Alla foton här är privata och tillhör mig. Är det så att du blivit fotad och visad här av mig men inte vill det så hör av dig till mig på carina@laholm.com så tar jag naturligtvis bort det. Är det så att du kanske vill ha fotot så hör av dig på samma adress.

lördag 18 juni 2011

Dagarna går...

och inget består. Lilla Ellen blir bara större och större. Vissa dagar kan hon mer än vi lärt henne och vissa dagar kan hon inget alls. Ett steg fram och ett tillbaka och sen helt plötsligt två steg fram. Hon är så duktig när hon vill. Tror nog Hasse har lärt henne lite där :-)

Ja, jag har två sängar! Man kan väl ligga i båda samtidigt eller?


Sötis!


Brandslang är bra leksak.


Min kompis Sigge. Han har lärt mig både att gräva och skälla :-)

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.